הבבא ברוך במכתב לדרעי: "אין לך היתר כלל לעזוב"

    דוד לזר 1 Comment on הבבא ברוך במכתב לדרעי: "אין לך היתר כלל לעזוב"
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הניסיונות לשכנע את יו"ר ש"ס אריה דרעי לחזור בו מהחלטתו לפרוש מהנהגת ש"ס – לא חדלים אף לרגע. הערב (שלישי) שיגר בנו של הבבא סאלי סאלי זיע"א, הבבא ברוך מנתיבות, מכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי, בו מבקש מדרעי שיחזור בו מהחלטתו.

    בראשית המכתב כתב: "הנני פונה אליך בפניה נרגשת בשמי ובשם כל רבני משפחתינו הק', לחזק את ידך ופעלך בכל הפעילות הציבורית הקדושה ואל תפן למעללם ופעלם של אנשי דלא מעלי, והננו עומדים לימינך ומחזקים את רוחך שלא יפול".

    IMG-20141230-WA0101

    "וכידוע זכית ועמדת בראש שליחות דרבנן למען תורת ישראל ועם ישראל להקים מוסדות של תורה ת"ת ישיבות סמינרים ומקוואות בכל אתר ואתר בארה"ק זה עשרות בשנים. ולמפורסמות אין צריך ראיה".

    "וב"ה כחך במותניך להמשיך ולפעול בדרך הנ"ל גם בימים אלו ובפרט בתקופה שבה קמים עלינו לכלותינו מבחינה רוחנית בעוה"ר. אי לכך אין לך היתר כלל לעזוב שליחות קדושה זו, והנך שליח ציבור שאסור לסרב בשעה זו, לכן אנו פונים אליך בתוקף לבטל את פרישתך מיו"ר תנועת ש"ס, ולחזור ביתר שאת ועז ולהמשיך את שליחות הקודש".

    "ואנו בטוחים ומאמינים בעז"ה שזכות אבוה"ק והטהורים יעמדו לך לברכה והצלחה בכל אשר תפנה ולא יעמוד איש בפניך לעד".

    ולסיום, הוסיף הבאבא ברוך בכתב ידו: "רבי אריה היקר הריני לבקשך שאל תתן לספינה שהיא סיעת ש"ס לטבוע אתה הוא קברניטה, חזור בך! ובזכות מור אבי הקדוש הקב"ה יאבד כל הקמים עליך לרעה. אמן ואמן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כספרדי אני דומע בעצב וכחרדי אני בוכה בכאב חבל זוהי בכיה לדורות